Wij raden u aan om in geval van problemen uw klacht neer te leggen bij de interne klantendienst van uw verdeler, waarvan u hieronder de contactgegevens vindt. U kunt ook te allen tijde gerechtelijke of buitengerechtelijke stappen ondernemen als u in een van de landen van de Europese Unie woont. Het Europees platform voor onlinegeschillenbeslechting biedt u de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen (door hier te klikken) en informeert u, afhankelijk van uw rechtsgebied, over uw verhaalmiddelen (door hier te klikken).
Distributeur |
Klachtendienst |
Indien u niet tevreden bent over de wijze waarop uw klacht behandeld werd, kan u contact opnemen met de Ombudsman in financiële geschillen |
AXA Bank Belgium |
Customer Relations AXA Bank – Grotesteenweg 214-B21/494 |
Ombudsfin |
Belfius Bank |
Klachtendienst Belfius Bank Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kan u contact opnemen met de onafhankelijke Negotiator Claims van Belfius Bank: |
|
Deutsche Bank |
Deutsche Bank - Klantendienst |
|
ING |
Complaint Management |
|
Van Lanschot |
Van Lanschot Bankiers NV T.: +32 3 286 78 00 |
|
U verlaat de website van AXA Investment Managers (AXA IM) voor Belgische particuliere beleggers en wordt doorverwezen naar een andere website van AXA IM die mogelijk aan een andere regelgeving onderworpen is.
U verlaat de website van AXA Investment Managers (AXA IM). AXA IM is niet verantwoordelijk voor de inhoud van andere websites.