Wij raden u aan om in geval van problemen uw klacht neer te leggen bij de interne klantendienst van uw verdeler, waarvan u hieronder de contactgegevens vindt. U kunt ook te allen tijde gerechtelijke of buitengerechtelijke stappen ondernemen als u in een van de landen van de Europese Unie woont. Het Europees platform voor onlinegeschillenbeslechting biedt u de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen (door hier te klikken) en informeert u, afhankelijk van uw rechtsgebied, over uw verhaalmiddelen (door hier te klikken).

Distributeur

Klachtendienst

Indien u niet tevreden bent over de wijze waarop uw klacht behandeld werd, kan u contact opnemen met de Ombudsman in financiële geschillen

AXA Bank Belgium

Customer Relations AXA Bank – Grotesteenweg 214-B21/494
2600 Berchem
customer.relations@axa.be
Website

Ombudsfin
Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2
1000 Brussel
Ombudsman@Ombudsfin.be
Website

Belfius Bank

Klachtendienst Belfius Bank
Pachecolaan 44 (DT15/14)
1000 Brussel
T. : 02/222.12.02
F.: 02/285.14.30
E-mail : claim.be@belfius.be
Website

Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kan u contact opnemen met de onafhankelijke Negotiator Claims van Belfius Bank:
Belfius Bank, Negotiator Claims
Pachecolaan 44 (RT 15/14)
1000 Brussel
F : +32 (2) 222 30 41
Website

 

Deutsche Bank  

Deutsche Bank - Klantendienst  
Marnixlaan 13-15
1000 Brussel
T.: 02/551.99.35
service.clients@db.com
Website



ING

Complaint Management
Sint-Michielswarande 60
1040 Brussel
T.: 02 547 61 02
Fax : 02 547 83 20
Klik hier om het online formulier in te vullen



Van Lanschot

Van Lanschot Bankiers NV
Customer Experience
Desguinlei 50
2018 Antwerpen

T.: +32 3 286 78 00
compliance@vanlanschot.be
Website